piątek, 4 lutego 2011

Pudełkowe worki & wyróżnienia

Na początek pochwalę się moimi najnowszymi tworami - uszyłam sobie 2 worki (w sumie to nie wiem jak to nazwać). Pierwszy uszyty jest ze starych czarnych dżinsów i fioletowego szlafroka, który zdobyła dla mnie moja mamusia w second hand'zie:-). Jego zadaniem jest przechowywanie moich wałków do włosów, prostownicy itp.

Drugi woreczek to pokrowiec na moją maszynę (a raczej maszynkę) do szycia. Uszyty został z kawałka tapicerki samochodowej (TŻ jakiś czas temu przyniósł mi wielki kawał tego materiału i tak sobie czekał na swoją kolej) i z mojej starej spódnicy która była częścią mundurka, jakie nosiliśmy u mnie w pracy (to ten niebieski materiał). 


Obydwa twory uszyte zostały właśnie tą mini maszyną do szycia - kosztowała tylko 70zl i aż sama się dziwię, że tak dobrze sobie radzi nawet z grubymi materiałami. Jedynym jej minusem są jej wymiary - przez to nie mogłam ładnie i prosto wszyć rączek do woreczków (nie można obrócić materiału, bo nie chce przejść pod maszyną..). Ale lepsza taka niż żadna - może w przyszłości dorobię się wiekszej a na razie taka mi wystarczy:-)


Muszę się również pochwalić dwoma wyróżnieniami, które przyznały mi Jotka i Ania. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny!! To było miłe zaskoczenie:-))))




Zasady przyznawania i przekazywania tych nagród kolejnym osobom:

1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
A dodatkowo przy wyróżnieniu "Sunshine award" należy stworzyć listę rzeczy, które nas uszczęśliwiają.



Oto moja lista uszczęśliwiających mnie rzeczy:

TŻ :-)
Moje kochane psisko - Athlon (to ta mordka, która promuje mój blog)
Tworzenie nowych prac
Gotowanie
Kolejny epizod dr. House (a nawet stare odcinki oglądane już setki razy)
i wiele innych rzeczy:-)



A oto lista blogów, które chciałabym wyróżnić:

6 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie. I za docenienie mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dzięki za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje pieknie za wyroznienie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziekuję, wybacz że dopiero teraz, ale jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa :)
    Trochę pracy było i potrzeba było duuużo cierpliwości. Ale efektem końcowym - jestem zadowolona.
    Powiem Ci jeszcze że przez czysty przypadek się "ciachnęłam" nożykiem, jak ją robiłam i wierz mi że o nic się tak nie bałam jak o to żeby jej czasem nie poplamić krwią, no bo wtedy cała praca poszła by na marne. Ale palec już ok i prawie nic nie widać.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 30 year old Legal Assistant Isabella Breeze, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Private Parts and Table tennis. Took a trip to Timbuktu and drives a Ferrari 512S. na na tej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń