niedziela, 10 października 2010

Stojak na papierki

Ostatnio wymyśliłam sobie, że przydałby by mi się jakieś osobne foldery tudzież stojaczek z półkami na moje papierowe pierdołki. Przeglądając google w poszukiwaniu inspiracji natknęłam się na takie oto coś: http://www.avarus.pl/sklep/sorter-dokumenty-seria-earth-p-951.html

Strasznie mi się owy stojaczek (jakkolwiek by to nazwać) spodobał, a że wydawał mi się dość łatwy w zrobieniu, zabrałam się za pracę. Jak zwykle nie obyło się bez drobnych trudności (bo półeczki wyszły mi nierówne i musiałam je poprawiać), ale w końcu udało mi się jakoś to posklejać i od wczoraj cieszę się nowym stojaczkiem na papierki. Jestem z siebie dumna, bo nie myślałam, że tak ładnie to będzie wyglądać. Nic szczególnego do zdobienia nie użyłam - oklejony jest zwykłym papierem do pakowania prezentów, na rogach bocznych ścianek wstążka i motylki doklejone po bokach, które ostatnio z nudy sobie wycinałam (niestety puncherków nie posiadam i na razie nie mogę pozwolić sobie na wydawanie kaski na przydasie, a motylki marthy stewart są po prostu genialne...musiałam więc coś sama wykombinować...ściągnęłam motyw na komputer, przerysowałam i miejsca, gdzie są dziurki zamalowałam brokatowymi długopisami - trzeba sobie radzić w czasach kryzysu hehe). Nawet tylnej ścianki nie przepuściłam i tam też przysiadł motyl






2 komentarze:

  1. Sbt widze ze idziesz ostro do przodu :) ta poleczka super pomysl i wykonanie ekstra, zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, trafiłam na Twój blog przypadkiem i czuję, że będę tu zaglądać częściej, bo tworzysz cudowne rzeczy:) bardzo inspirujące i pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń