piątek, 8 października 2010

Organizer na wstążki

Od tygodnia zbieram się, żeby pochwalić się ostatnim "dziełem" - organizerem na wstążki (tak wiem...kolejny hehe). Powstał bo nakupowałam rafii w lidlu i walało mi się to po szufladzie. Korzystałam z tego tutoriala: http://www.instructables.com/id/Ribbon-Dispenser-Box/


Namęczyłam się trochę z tym badziewiem bo najpierw było robienie szpulek ze starych krążków po taśmie klejącej (chciałałam cienkie więc się męczyłam i ciełam:/) później w końcu zrobiłam pudełko i się okazało, że muszę pomniejszyć połowę krążków...no i na końcu trzeba było zrobić dziurki żeby wyciągać przez nie wstążki...ale takie dziurki, które jakoś wyglądają...głowiłam się nad tym pół dnia..w końcu w garażu TŻ znalazłam jakąś aluminiową taśmę z dziurkami...oszlifowałam rogi (przy okazji psując moje ulubione urządzonko chlip!) pomalowałam i oto jest!!! A zdobienia jak zwykle skromne...na miarę możliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz