piątek, 24 września 2010

Pudełko na koraliki

Mamcia przywiozła mi z Polski mnóstwo przydasiów, a wśród nich moje stare i zapomniane koraliki - zakupione aby robić kolczyki..ale jakoś mi te kolczyki nie wychodziły, dlatego korale zostały schowane głęboko do szafy. Teraz, gdy wpadłam w wir tworzenia różnorakich prac, często brakuje mi materiałów aby ozdobić moje dzieło - dlatego pomyślałam, że w końcu mogą się przydać. 

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym przed realizacją moich projektów nie poukładała wszystkiego tak, aby ładnie wyglądało i było łatwe do znalezienia..no i oczywiście posegregowane!!! Z tej okazji powstało pudełeczko na koraliki. Zrobione z pudełka po czekoladkach, obklejone tapetą (która również do mnie przyjechała z PL). Wewnątrz znajdują się malutkie pudełeczka ręcznie robione, które można wyjmować.

O ile samo stworzenie pudełka zajęło mi stosunkowo mało czasu, tak jego ozdobienie było dla mnie chyba najtrudniejsze...bo ja tak dziwnie mam, że potrafię stworzyć najbardziej dziwaczny projekt (tak jak np. szkatułka na biżu) ale gdy przychodzi do zdobienia - ja wysiadam....nie wiem czy to przez to że nadal mam za mało ozdóbek, czy po prostu ja tak już mam, że muszę po przymierzać tysiąc pięćset razy zanim wymyślę jakieś sensowne i estetyczne wykończenie....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz