środa, 15 września 2010

Pudełko & legowisko

Długo nie miałam weny żeby ozdobić pudełko na prezent z poprzedniego posta...w końcu jakoś je ozdobiłam..mało "przydasiów" ozdobnych mialam dlatego wyszło jak wyszło...

Coś ostatnio ciągnie mnie do szycia. W Aldim była promocja na mini maszynę do szycia - niestety nie załapałam się...zła jestem strasznie bo mam kilka fajnych pomysłów - między innymi chodzi mi po głowie torebka...a w dodatku mój kochany piesio od miesiąca czeka na nowe posłanie po tym jak wredny kocur zasikał mu jego stare legowisko (wyrzuciłam legowisko i kota z domu:-) Żal mi się robiło psiny, że własnego kąta nie ma - wzięłam się w garść i ręcznie uszyłam mu legowisko ze starej kołdry i kocyka...efekt jest zadowalający i pieskowi bardzo odpowiada nowe posłanie:P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz